Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY ČEDOK A.S.
Informace dle směrnice EU 2015/2302
- Informace k zájezdu podle § 1b odst. 1 písm. a) nebo b) bodů 1 až 4 zákona 159/1999 Sb.
- Informace ke spojeným cestovním službám podle § 1c odst. 1 písm. a) zákona č. 159/1999 Sb. v případě, kdy jsou smlouvy uzavřeny při jediné návštěvě či kontaktu s prodejním místem
VŠEOBECNÉ PODMÍNKY CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČEDOK A.S.
(tyto dokumenty se vztahují na smluvní vztahy uzavřené od 17. 8. 2023)Všeobecné smluvní podmínky
(tyto dokumenty se vztahují na smluvní vztahy uzavřené od 11. 8. 2020 do 16. 8. 2023)- Všeobecné smluvní podmínky platné od 11.08.2020 do 16.8.2023
- Akční podmínky
- Reklamační řád
- Důležité informace a podmínky pro účast na zájezdu/pobytu
DALŠÍ DŮLEŽITÉ INFORMACE K SLUŽBÁM POSKYTOVANÝM CK ČEDOK A.S.
- Informace o pasové a vízové povinnosti
- Formulář uplatnění práva v letecké dopravě dle nařízení (ES) č. 261/2004
- Podmínky k cestování (Covid-19)
Informace k cestovnímu pojistění
Informace o zpracování osobních údajů
Důležité informace k vybrané letecké přepravě
- Smartwings
- LOT Polish Airlines
- ČSA
- Emirates
- flydubai
- Qatar Airways
- Turkish Airlines
- Air France
- KLM Royal Dutch Airlines
- Lufthansa Group (Lufthansa, Swiss International Air Lines, Austrian Airlines, Eurowings)
- Corendon Airlines
- Ryanair
- Wizz Air
- Vueling
- China Eastern Airlines
- Neos
- Croatia Airlines
- Air Montenegro
- Air Cairo
- Delta Air Lines
- Play airlines
- Korean Air
- Air Malta
Asistence pro osoby se zdravotním postižením a s omezenou schopností pohybu a orientace
Pokud potřebujete pro svůj odlet na dovolenou nebo při návratu z ní asistenci v rámci letecké přepravy, můžete požádat prodejce zájezdu o zajištění asistence. Pokud objednáváte asistenční služby méně než 96 hodin před plánovaným odletem, doporučujeme se obrátit přímo na leteckého dopravce nebo asistenční službu letiště.
- Letiště Praha
- Letiště Brno
- Letiště Ostrava
- Letiště Karlovy Vary
- Letiště Pardubice
- Letiště České Budějovice
Mimosoudní řešení sporů
V souladu s ustanovením § 14 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, Čedok informuje zákazníka o možnosti řešit případné spory, vyplývající ze smluv uzavřených na území České republiky s Čedokem, prostřednictvím subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 120 00, internetová adresa www.coi.cz.
V případě smluv uzavřených na území jiných členských států EU mají zákazníci možnost obrátit se na Síť evropských spotřebitelských center jejichž seznam je dostupný na stránkách ECC-Net, případně na orgány pro alternativní řešení spotřebitelských sporů příslušné pro daný členský stát EU.