(tyto dokumenty se vztahují na smluvní vztahy uzavřené od 11.4.2024)
(tyto dokumenty se vztahují na smluvní vztahy uzavřené od 17.8.2023 do 10.4.2024)
(tyto dokumenty se vztahují na smluvní vztahy uzavřené od 11.8.2020 do 16.8.2023)
V souladu s ustanovením § 14 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, Čedok informuje zákazníka o možnosti řešit případné spory, vyplývající ze smluv uzavřených na území České republiky s Čedokem, prostřednictvím subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 120 00, internetová adresa www.coi.cz.
V případě smluv uzavřených na území jiných členských států EU mají zákazníci možnost obrátit se na Síť evropských spotřebitelských center jejichž seznam je dostupný na stránkách ECC-Net, případně na orgány pro alternativní řešení spotřebitelských sporů příslušné pro daný členský stát EU.
Celkové hodnocení hotelu je aritmetickým průměrem hodnocení zákazníků u položky dotazníku "Jak hodnotíte hotel" za všechny zákazníky skupiny Itaka. Jednotlivá hodnocení jsou uvedena na stupnici od 1 do 6, kdy 1 je nejhorší a 6 nejlepší. Zveřejněná hodnocení pocházejí výhradně od zákazníků cestovní kanceláře Čedok a.s. a jsou ověřena číslem rezervace. U recenzí upravujeme gramatické chyby, jejich sdělení a obsah ponecháváme beze změny. Vyhrazujeme si právo nezveřejňovat recenze, které obsahují:
(tyto dokumenty se vztahují na smluvní vztahy uzavřené od 11.4.2024)
(tyto dokumenty se vztahují na smluvní vztahy uzavřené od 17.8.2023 do 10.4.2024)
(tyto dokumenty se vztahují na smluvní vztahy uzavřené od 11.8.2020 do 16.8.2023)
V souladu s ustanovením § 14 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, Čedok informuje zákazníka o možnosti řešit případné spory, vyplývající ze smluv uzavřených na území České republiky s Čedokem, prostřednictvím subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 120 00, internetová adresa www.coi.cz.
V případě smluv uzavřených na území jiných členských států EU mají zákazníci možnost obrátit se na Síť evropských spotřebitelských center jejichž seznam je dostupný na stránkách ECC-Net, případně na orgány pro alternativní řešení spotřebitelských sporů příslušné pro daný členský stát EU.
Celkové hodnocení hotelu je aritmetickým průměrem hodnocení zákazníků u položky dotazníku "Jak hodnotíte hotel" za všechny zákazníky skupiny Itaka. Jednotlivá hodnocení jsou uvedena na stupnici od 1 do 6, kdy 1 je nejhorší a 6 nejlepší. Zveřejněná hodnocení pocházejí výhradně od zákazníků cestovní kanceláře Čedok a.s. a jsou ověřena číslem rezervace. U recenzí upravujeme gramatické chyby, jejich sdělení a obsah ponecháváme beze změny. Vyhrazujeme si právo nezveřejňovat recenze, které obsahují: