phone pin mobile heart logo Flag of Belarus airplane
>

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY ČEDOK A.S.

Informace dle směrnice EU 2015/2302


VŠEOBECNÉ PODMÍNKY CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČEDOK A.S.

(tyto dokumenty se vztahují na smluvní vztahy uzavřené od 17. 8. 2023)

Všeobecné smluvní podmínky

(tyto dokumenty se vztahují na smluvní vztahy uzavřené od 11. 8. 2020 do 16. 8. 2023)

DALŠÍ DŮLEŽITÉ INFORMACE K SLUŽBÁM POSKYTOVANÝM CK ČEDOK A.S.


Informace k cestovnímu pojistění


Informace o zpracování osobních údajů


Důležité informace k vybrané letecké přepravě


Asistence pro osoby se zdravotním postižením a s omezenou schopností pohybu a orientace

Pokud potřebujete pro svůj odlet na dovolenou nebo při návratu z ní asistenci v rámci letecké přepravy, můžete požádat prodejce zájezdu o zajištění asistence. Pokud objednáváte asistenční služby méně než 96 hodin před plánovaným odletem, doporučujeme se obrátit přímo na leteckého dopravce nebo asistenční službu letiště.


Mimosoudní řešení sporů

V souladu s ustanovením § 14 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, Čedok informuje zákazníka o možnosti řešit případné spory, vyplývající ze smluv uzavřených na území České republiky s Čedokem, prostřednictvím subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 120 00, internetová adresa www.coi.cz.

V případě smluv uzavřených na území jiných členských států EU mají zákazníci možnost obrátit se na Síť evropských spotřebitelských center jejichž seznam je dostupný na stránkách ECC-Net, případně na orgány pro alternativní řešení spotřebitelských sporů příslušné pro daný členský stát EU.


Informace k hodnocení služeb zákazníky

Celkové hodnocení hotelu je aritmetickým průměrem hodnocení zákazníků u položky dotazníku "Jak hodnotíte hotel" za všechny zákazníky skupiny Itaka. Jednotlivá hodnocení jsou uvedena na stupnici od 1 do 6, kdy 1 je nejhorší a 6 nejlepší. Zveřejněná hodnocení pocházejí výhradně od zákazníků cestovní kanceláře Čedok a.s. a jsou ověřena číslem rezervace. U recenzí upravujeme gramatické chyby, jejich sdělení a obsah ponecháváme beze změny. Vyhrazujeme si právo nezveřejňovat recenze, které obsahují:

  • osobní a jiné citlivé údaje
  • nadávky, urážlivé výrazy a narážky
  • nevhodný, propagační a podvodný obsah
  • informace nesouvisející s pobytem
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter