Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY ČEDOK A.S.
Informace dle směrnice EU 2015/2302
- Informace k zájezdu podle § 1b odst. 1 písm. a) nebo b) bodů 1 až 4 zákona 159/1999 Sb.
- Informace ke spojeným cestovním službám podle § 1c odst. 1 písm. a) zákona č. 159/1999 Sb. v případě, kdy jsou smlouvy uzavřeny při jediné návštěvě či kontaktu s prodejním místem
VŠEOBECNÉ PODMÍNKY CESTOVNÍ KANCELÁŘE ČEDOK A.S.
(tyto dokumenty se vztahují na smluvní vztahy uzavřené od 17. 8. 2023)- Všeobecné podmínky cestovní kanceláře Čedok a.s. platné od 17. 8. 2023
- Akční podmínky - platné od 14.3.2024
- Akční podmínky - platné od 16.2.2024 do 13.3.2024
- Akční podmínky - platné od 1.2.2024 do 15.2.2024
- Akční podmínky - platné od 11.1.2024 do 31.1.2024
- Akční podmínky - platné od 17.8.2023 do 10.1.2024
Všeobecné smluvní podmínky
(tyto dokumenty se vztahují na smluvní vztahy uzavřené od 11. 8. 2020 do 16. 8. 2023)- Všeobecné smluvní podmínky platné od 11.08.2020 do 16.8.2023
- Akční podmínky
- Reklamační řád
- Důležité informace a podmínky pro účast na zájezdu/pobytu
DALŠÍ DŮLEŽITÉ INFORMACE K SLUŽBÁM POSKYTOVANÝM CK ČEDOK A.S.
- Informace o pasové a vízové povinnosti
- Formulář uplatnění práva v letecké dopravě dle nařízení (ES) č. 261/2004
- Podmínky k cestování (Covid-19).
Informace k cestovnímu pojistění
Informace o zpracování osobních údajů
Důležité informace k vybrané letecké přepravě
- Smartwings
- LOT Polish Airlines
- ČSA
- Emirates
- flydubai
- Qatar Airways
- Turkish Airlines
- Air France
- KLM Royal Dutch Airlines
- Lufthansa Group (Lufthansa, Swiss International Air Lines, Austrian Airlines, Eurowings)
- Corendon Airlines
- Ryanair
- Wizz Air
- Vueling
- China Eastern Airlines
- Neos
- Croatia Airlines
- Air Montenegro
- Air Cairo
- Delta Air Lines
- Play airlines
- Korean Air
- Air Malta
Asistence pro osoby se zdravotním postižením a s omezenou schopností pohybu a orientace
Pokud potřebujete pro svůj odlet na dovolenou nebo při návratu z ní asistenci v rámci letecké přepravy, můžete požádat prodejce zájezdu o zajištění asistence. Pokud objednáváte asistenční služby méně než 96 hodin před plánovaným odletem, doporučujeme se obrátit přímo na leteckého dopravce nebo asistenční službu letiště.
- Letiště Praha
- Letiště Brno
- Letiště Ostrava
- Letiště Karlovy Vary
- Letiště Pardubice
- Letiště České Budějovice
Mimosoudní řešení sporů
V souladu s ustanovením § 14 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, Čedok informuje zákazníka o možnosti řešit případné spory, vyplývající ze smluv uzavřených na území České republiky s Čedokem, prostřednictvím subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ 120 00, internetová adresa www.coi.cz.
V případě smluv uzavřených na území jiných členských států EU mají zákazníci možnost obrátit se na Síť evropských spotřebitelských center jejichž seznam je dostupný na stránkách ECC-Net, případně na orgány pro alternativní řešení spotřebitelských sporů příslušné pro daný členský stát EU.
Informace k hodnocení služeb zákazníky
Celkové hodnocení hotelu je aritmetickým průměrem hodnocení zákazníků u položky dotazníku "Jak hodnotíte hotel" za všechny zákazníky skupiny Itaka. Jednotlivá hodnocení jsou uvedena na stupnici od 1 do 6, kdy 1 je nejhorší a 6 nejlepší. Zveřejněná hodnocení pocházejí výhradně od zákazníků cestovní kanceláře Čedok a.s. a jsou ověřena číslem rezervace. U recenzí upravujeme gramatické chyby, jejich sdělení a obsah ponecháváme beze změny. Vyhrazujeme si právo nezveřejňovat recenze, které obsahují:
- osobní a jiné citlivé údaje
- nadávky, urážlivé výrazy a narážky
- nevhodný, propagační a podvodný obsah
- informace nesouvisející s pobytem