Čedok

Cestovní kancelář Čedok

Vyjádření ke kybernetickému útoku na Nowa Itaka

Vytvořeno: 1. 11. 2025

V souvislosti s informacemi, které se objevily v médiích o kybernetickém útoku na cestovní kancelář Nowa Itaka, bychom rádi uvedli, že cestovní kancelář Čedok nebyla tímto incidentem zasažena a našich klientů se situace nijak netýká.


Nemůžeme se vyjadřovat k detailům bezpečnostního incidentu, který se týká naší mateřské společnosti. Ta zveřejnila své oficiální vyjádření na svých webových stránkách, kde průběžně informuje o přijatých opatřeních a výsledcích šetření.

Byli jsme ujištěni, že neexistují žádné indicie, že by došlo k úniku dat klientů společnosti Čedok. Z převážně preventivních důvodů jsme se rozhodli dočasně vypnout webovou klientskou zónu, která je nyní dostupná pouze prostřednictvím mobilní aplikace Čedok.
Bezpečnost dat našich klientů je pro nás dlouhodobě prioritou, a i nadále přijímáme veškerá opatření, která zajišťují jejich maximální ochranu.

Vyjádření ke kybernetickému útoku na Nowa Itaka

Vytvořeno: 1. 11. 2025

V souvislosti s informacemi, které se objevily v médiích o kybernetickém útoku na cestovní kancelář Nowa Itaka, bychom rádi uvedli, že cestovní kancelář Čedok nebyla tímto incidentem zasažena a našich klientů se situace nijak netýká.


Nemůžeme se vyjadřovat k detailům bezpečnostního incidentu, který se týká naší mateřské společnosti. Ta zveřejnila své oficiální vyjádření na svých webových stránkách, kde průběžně informuje o přijatých opatřeních a výsledcích šetření.

Byli jsme ujištěni, že neexistují žádné indicie, že by došlo k úniku dat klientů společnosti Čedok. Z převážně preventivních důvodů jsme se rozhodli dočasně vypnout webovou klientskou zónu, která je nyní dostupná pouze prostřednictvím mobilní aplikace Čedok.
Bezpečnost dat našich klientů je pro nás dlouhodobě prioritou, a i nadále přijímáme veškerá opatření, která zajišťují jejich maximální ochranu.