Vytvořeno: 21. 7. 2025
Miliony klientů, miliony splněných cestovatelských snů a nespočet příběhů. Nejstarší česká cestovní kancelář právě 21. července slaví své 105. narozeniny. K této významné příležitosti mohou klienti až do tohoto data soutěžit o dovolenou v hodnotě 105 tisíc korun. Oslavy se odrážejí také v aktivní komunikaci na sociálních sítích.
„Voucher mohou vítězové využít na jakýkoliv zájezd podle svého výběru. Je to náš způsob, jak poděkovat klientům za důvěru, kterou nám během let prokázali,“ říká Edita Rendlová, členka představenstva a výkonná ředitelka prodeje a marketingu.
V letošním narozeninovém roce Čedok přišel s novinkou v podobě spanilých jízd po regionech. Mobilní prodejna postupně navštěvuje akce po celé republice, aby klientům umožnila osobní konzultace o vysněné dovolené bez nutnosti návštěvy kamenné pobočky. „Tento koncept funguje od dubna do října. Zastavili jsme se například na Dni ve vzduchu v Plasech, Bernardfestu v Humpolci, Letním kulturním festivalu na Točníku nebo Beer & Food Festu v Třeboni. Oslavy a setkání s klienty budou pokračovat i během léta,“ dodává Edita Rendlová.
Čedok je dlouhodobě jednou z nejvýznamnějších českých značek a jeho kořeny sahají až do počátků samostatného Československa. Navzdory politickým změnám a ekonomickým výzvám od druhé světové války až po období po pádu komunismu si stále udržuje silnou pozici na trhu. Čedok vždy otevíral cestovatelům nové obzory a platí to i dnes, kdy pomáhá objevovat destinace a regiony, které byly dříve nedostupné. Zaměřuje se na výjimečné služby a zážitky, které kombinují pohodlí a bezpečí. Jubileum není jen oslavou úspěchů minulosti, ale také začátkem nových ambicí a vizí do budoucna.
Perličky a zajímavosti z historie cestování s Čedokem
Vytvořeno: 21. 7. 2025
Miliony klientů, miliony splněných cestovatelských snů a nespočet příběhů. Nejstarší česká cestovní kancelář právě 21. července slaví své 105. narozeniny. K této významné příležitosti mohou klienti až do tohoto data soutěžit o dovolenou v hodnotě 105 tisíc korun. Oslavy se odrážejí také v aktivní komunikaci na sociálních sítích.
„Voucher mohou vítězové využít na jakýkoliv zájezd podle svého výběru. Je to náš způsob, jak poděkovat klientům za důvěru, kterou nám během let prokázali,“ říká Edita Rendlová, členka představenstva a výkonná ředitelka prodeje a marketingu.
V letošním narozeninovém roce Čedok přišel s novinkou v podobě spanilých jízd po regionech. Mobilní prodejna postupně navštěvuje akce po celé republice, aby klientům umožnila osobní konzultace o vysněné dovolené bez nutnosti návštěvy kamenné pobočky. „Tento koncept funguje od dubna do října. Zastavili jsme se například na Dni ve vzduchu v Plasech, Bernardfestu v Humpolci, Letním kulturním festivalu na Točníku nebo Beer & Food Festu v Třeboni. Oslavy a setkání s klienty budou pokračovat i během léta,“ dodává Edita Rendlová.
Čedok je dlouhodobě jednou z nejvýznamnějších českých značek a jeho kořeny sahají až do počátků samostatného Československa. Navzdory politickým změnám a ekonomickým výzvám od druhé světové války až po období po pádu komunismu si stále udržuje silnou pozici na trhu. Čedok vždy otevíral cestovatelům nové obzory a platí to i dnes, kdy pomáhá objevovat destinace a regiony, které byly dříve nedostupné. Zaměřuje se na výjimečné služby a zážitky, které kombinují pohodlí a bezpečí. Jubileum není jen oslavou úspěchů minulosti, ale také začátkem nových ambicí a vizí do budoucna.
Perličky a zajímavosti z historie cestování s Čedokem