phone pin mobile heart logo Flag of Belarus airplane

Vůně Srí Lanky Kód: CMB2YAL Srí Lanka

Novinka

Popis nabídky

1. DEN: PINNAWALA - KANDY
Přílet na Srí Lanku. Přejezd do PINNAWALY, kde se nachází první sloní sirotčinec na světě. Možnost pozorovat rituál jejich koupání v nedaleké řece Ma Oya a krmení. Přejezd do KANDY, posledního hlavního města starověkého Cejlonu, pokladnice kultury, umění a řemesel. Návštěva chrámu, kde je uchovávána relikvie buddhistů - Buddhův zub. Poté návštěva místního bazaru. Transfer do hotelu. Ubytování, večeře, nocleh.

2. DEN: PERADENIYA - NANO OYA - NUWARA ELIYA
Snídaně. Přejezd do PERADENIYA, odkud začne cesta vlakem do NANU OYA. Trasa vede úžasnou krajinou džungle a hor. Cestou vlak míjí vesnice roztroušené mezi poli. Jde o jedinečnou příležitost poznat každodenní nelehký život srílanské provincie. Po příjezdu do Nanu Oya přejezd autokarem do NUWARA ELIYA - městečka malebně položeného mezi horami, kterému se kvůli stále znatelným koloniálním vlivům a mírně chladnějšímu mikroklimatu říká Malá Anglie. Procházka krásným okolím a okouzlujícím městečkem v koloniálním, britském stylu. Ubytování v hotelu, večeře, nocleh.

3. DEN:  HORTONSKÉ PLANINY - ELLA
Snídaně formou balíčku. Brzy ráno check-out a odjezd směr HORTON PLAIN NATIONAL PARK. Pěší náročnější túra po turistické stezce (cca 3-4 hodiny) překvapí svou rozmanitostí. V parku můžete potkat zvířata jako muntžaky, sambary, lasičky, levharty a symbol Srí Lanky – obří veverky. U potoků žijí četné druhy obojživelníků a plazů. Poté jedete směrem k horské vesnici ELLA, obklopené čajovými poli. Cestou návštěva jedné z čajových plantáží. Návštěva Elly motorovými rikšami, tzv Tuk-tuky. Na trase nalezneme i Nine Arches Bridge – mimořádně malebný železniční viadukt nacházející se v srdci džungle. Transfer do hotelu, večeře a nocleh.

4.DEN: ELLA
Snídaně. Trekking na Little Adams Peak  cca 1hodinu (1141 m n. m.) odkud je úchvatný výhled na hory porostlé hustým lesem. Volný čas. Odjezd směrem k Yale na jihovýchodním cípu ostrova. Cestou zastávka u vodopádu Ravana, pojmenovaného po jednom z prvních králů Srí Lanky. Příjezd do Yaly a ubytování v hotelu. Volný čas. Večeře, nocleh

5. DEN: YALA - GALLE - KALUTARA
Snídaně. Brzy ráno výlet džípem do NÁRODNÍHO PARKU YALA, během kterého můžete potkat nespočet zvířat, která obývají ostrov. V parku můžete najít plameňáky, kormorány, divoké slony, četná stáda vodních buvolů, krokodýlů, pávů a leopardů. Návrat do hotelu. Odjezd směrem do města GALLE, pevnostního měsao zapsané na seznamu UNESCO. Procházka kolem majáku a přístavu s historií sahající až do koloniálních dob. Návštěva impozantní pevnosti postavené Evropany. Volný čas. Přejezd do vesnice na západním pobřeží Srí Lanky. Ubytování v hotelu u pláže. Večeře, nocleh.

6. DEN: VOLNÝ DEN
Snídaně. Volný čas na opalování. Večeře, nocleh.

7. DEN: VOLNÝ DEN
Snídaně. Volný čas na opalování nebo fakultativně (za příplatek na místě): transfer do KOLOMBA, největšího města Srí Lanky. Program zahrnuje návštěvu pevnosti, bazaru s hinduistickým chrámem, Náměstí nezávislosti, mezinárodní konferenčního sálu Bandaranaike s replikou Buddhy. Návrat do hotelu, večeře a nocleh.

8. DEN:
Snídaně. Volný čas (v závislosti na čase odjezdu), transfer na letiště a odlet . Pro ty, kteří si prodlouží pobyt u moře, transfer na letiště a poté do vybraného hotelu.

Fakultativní poplatky:
výlet do Colomba: cca 30 USD (nutno min. 10 osob)

7 noclehů v  v hotelu  ***/**** s polopenzí
stravování dle programu na místě
česky mluvícího průvodce
transfery letiště - hotel - letiště
leteckou přepravu v turistické třídě včetně tax a příplatků
pojištění dle zák. č. 159/99 Sb.

Povinné poplatky na místě:
vstupenky a místní průvodci a poplatky splatné na místě: cca 190 USD; spropitné:
cca 5 USD/den/osoba
Minimální obsazenost 15 osob.
Změna programu vyhrazena.

Pro vstup na Srí Lanku jsou zapotřebí dva dokumenty – platný cestovní pas a turistické vízum, které je zpoplatněné. Vízum je zpravidla vydáváno pro jeden vstup na délku pobytu 30 dnů.
Každý zájemce o pobyt na ostrově se musí před příjezdem na Srí Lanku elektronicky registrovat na http://www.eta.gov.lk (ETA=Electronic Travel Authorization) a zaplatit kartou 50 USD za turistické vízum. V systému ETA vyplní požadované osobní údaje, číslo pasu, jeho platnost a předpokládané datum příjezdu a odjezdu. Na jím zadané kontaktní údaje obdrží vyrozumění o přijaté platbě a souhlas se vstupem na území Srí Lanky, který platí 3 měsíce.
Turisté mohou získat také vízum po příletu (visa on arrival) v ceně 60 USD (turistické vízum s dvojitým vstupem). Doporučujeme vám zajistit si víza elektronicky již před vaším odletem do destinace.
Srí Lanka zavedla od 1. ledna 2023 elektronický vstupní formulář (arrival card).
Cestující si ho může vyplnit tři dny před cestou na Srí Lanku. Doporučujeme si formulář vyplnit již před odletem. Dopravní přepravce může formulář vyžadovat před odbavením. Odkaz na formulář.ttps://eservices.immigration.gov.lk/emb/eEmbarkation/'#/home-page
Každý návštěvník se musí prokázat pasem (s platností minimálně 6 měsíců od data vstupu), předložit zpáteční letenku i doložit dostatečné finanční prostředky na dobu pobytu.

Informace o regionu

, 43, s partnerem 2024-02-06
Žádný popis
, s partnerem 2024-02-06
Zajezd se mi libil, nicmene posledni dny bych ocekaval hotel vyssi kategorie. více informací
Zajezd se mi libil, nicmene posledni dny bych ocekaval hotel vyssi kategorie.
1 / 6
, 54, s partnerem 2024-02-06
Poznavaci cast byla uplne perfektni,ale bohuzel jste to zkazili pobytovou casti-vyberem casti zapadu a vyberem hotelu.Pobyt by mel byt na jihu a ne na zapade-coz urcite vite..Plaze absolutne (...) více informací
Poznavaci cast byla uplne perfektni,ale bohuzel jste to zkazili pobytovou casti-vyberem casti zapadu a vyberem hotelu.Pobyt by mel byt na jihu a ne na zapade-coz urcite vite..Plaze absolutne odhalene bez palmy a bez stinu.Hotel Rani spinavy.3xjsem si nechala vymenit lozni pradlo-stopy krve a fleku a mastnoty.Svab na pokoji. Chapu ze standart uklidu srilanskeho a evropskeho se neda srovnat,ale Rani opravdu ne!Navic jste jiz meli v recenzich pred 14dny stiznosti Cechu a presto jste nas tam poslali.To opravdu zamrzi,ze jste recenze nebrali na vedomi.a takto se chovate k dalsim zakaznikum.Radeji zajezd zdrazte a dejte hotel na jih..Proto vas prosim zmente pobytovou cast pro dalsi klienty,zbytecne ztracite body jako spoecnost.Volala jsem na vasi linku v 12.2.,kde mi bylo jen sdeleno,ze mam vymenit pokoj a ze vse vyresi pruvodce.Mam si nechat vymenit pokoj spinu za jinou spinu.Nekteri ze zajezdu to udelali,ale bylo to stejne spinave.pruvodce opravdu nemuze zmenit kvalitu hotelu. V puvodnim planu jste meli jiny hotel a zmenili jste ho bez udani duvodu.Jsem tak zklamana z vašeho chovani -resp.bez vasi adekvatni reakce na negativni recenze z minuleho zajezdu.Ne od jednoho klienta ,ale od mnoha klientu.V soucasne dobe premyslim,za s Vasi spolecnosti uz nebudu jezdit. Tyto zavery uz jsem sdelila firme Jatour,kde jsem si zajezd koupila.Sdelila jsem jim,aby tento zajezd nedoporucovali,aby nemeli problemy s klienty. Mudr.Kucerova Dana
  • 1
, s partnerem 2024-01-23
V programu zájezdu mi chybělo nadšení průvodce Radima pro svou práci. Línějšího průvodce jsem snad nezažila. Informací bylo poskrovnu(krom informací kde lze koupit víno, pivo a tvrdý alkohol - (...) více informací
V programu zájezdu mi chybělo nadšení průvodce Radima pro svou práci. Línějšího průvodce jsem snad nezažila. Informací bylo poskrovnu(krom informací kde lze koupit víno, pivo a tvrdý alkohol - ty dodával pravidelně každý den. Bylo vidět i cítit, že téma alkohol je mu velice blízké, bohužel bližší než cestování. Očekávala jsem, že s námi projde města, pláně - ale jak sám podotkl už druhý den zájezdu, byl hodně unavený. My jsme ale přijeli poznávat novou krajinu a očekávali jsme aktivní přístup, za to jsme si přece zaplatili. Hned v úvodu nám sdělil, že jsme jeho třetí skupina a že vypadáme v pohodě oproti první skupině, která si na něj u vedení stěžovala(naprosto chápu co lidem v první skupině mohlo vadit) Chtěl po nás, ať si nestěžujeme na vedení, ale ať mu řekneme, co máme za problém. Tak například - byli jsme na čajové plantáži, která zrovna ten den nefungovala(byl svátek) Nešlo ty programy přehodit? Měli jsme dostat na ochutnávku 4 druhy čaje, dostali jsme jen jeden. Na dotaz a co ten zbytek, jen pokrčil rameny a měl to tím vyřešené. Chtěli jsme se projít po plantáži - " co byste tam viděli" a bylo opět hotovo. V městečku Galle, které jsme si procházeli sami jsme očekávali, že společně navštívíme rybáře - jejich snímek máte jako úvodní fotografii u zájezdu. Nestalo se. Poslední dny jsme měli být ubytovaní ve vesnici KALUTARA, ovšem jeli jsme do NEGOMBA. O této změně jsme nebyli informováni!!! Negombo je považováno za město vhodné k přespání cestou z/na letiště,O plážích se na googlu píše, že jsou velmi špinavé a my tu měli být tři noci. Ptali jsme se průvodce, co to má znamenat - "nemám vám k tomu co říct stěžujte si na Čedoku,ale neříkejte, že jsem vám to poradil". Na můj dotaz, zda by nebylo možno zorganizovat alespoň výlet do místa, kde jsme měli být původně,odpověděl zamítavě. Zajeli jsme si tam sami, na želvy, pláže... Kdo nám uhradí zmařený čas a náklady? Ani se neomluvil, že spíme jinde, pouze sdělil, že v Kalutaře bylo v hotelu hodně švábů a proto spíme jinde. Kalutara má jen jeden hotel???Od Čedoku, jakožto nejznámější cestovní kanceláře v zemi bych očekávala profesionálnější přístup ke klentům. Pan Radim rozhodně dobré jméno firmě nedělá.
3 / 6
, 49, s partnerem 2024-01-23
Kvalita ubytování ! Hotel 2. dne ubytování a poslední hotel v rámci zájezdu velmi nekvalitní ! Více informací od průvodce ! Velmi podprůměrná celková znalost Srí Lanky, neprofesionální výklad, (...) více informací
Kvalita ubytování ! Hotel 2. dne ubytování a poslední hotel v rámci zájezdu velmi nekvalitní ! Více informací od průvodce ! Velmi podprůměrná celková znalost Srí Lanky, neprofesionální výklad, neochota, pasivní přístup, malé organizační schopnosti.
  • 2
, 47, s partnerem 2024-01-23
4 / 6
, 38, s partnerem 2024-01-23
Aby vedel kdokoliv z Cedoku vic o zajezdu - hodne z nas se snazilo zjistit odpoved, zda budeme v jednom hotelu nebo pendlovat mezi vice a jak. Dulezite pro zabaleni veci. Nikdo nebyl schopny se (...) více informací
Aby vedel kdokoliv z Cedoku vic o zajezdu - hodne z nas se snazilo zjistit odpoved, zda budeme v jednom hotelu nebo pendlovat mezi vice a jak. Dulezite pro zabaleni veci. Nikdo nebyl schopny se z cedoku nic dozvedet. A pritom je to dost malickost, co staci napsat do programu.
, s partnerem 2023-12-26
Zájezd byl velmi hezký. Průvodkyně Vlaďka Svitáková byla skvělým parťákem se spoustou znalostí a úžasným smyslem pro humor. Já osobně bych oželela předváděčky s možností nákupu a upřednostnila (...) více informací
Zájezd byl velmi hezký. Průvodkyně Vlaďka Svitáková byla skvělým parťákem se spoustou znalostí a úžasným smyslem pro humor. Já osobně bych oželela předváděčky s možností nákupu a upřednostnila bych víc přírody, ale to je jen můj názor.
, 48, se svými přáteli 2023-12-26
Hotel a pokoje byly různé úrovně. Někde to bylo na vyšší úrovni a někde horší.... Někde zatuchlo, někde voňavo... Pokud s tím počítáte, tak je to v pohodě. Nelze srovnávat např.s Tureckem. (...) více informací
Hotel a pokoje byly různé úrovně. Někde to bylo na vyšší úrovni a někde horší.... Někde zatuchlo, někde voňavo... Pokud s tím počítáte, tak je to v pohodě. Nelze srovnávat např.s Tureckem. Hodnocení jsem dělala na základě úrovně země, nikoli obecné úrovně.
3 / 6
, 41, s partnerem 2024-01-09
Kvalitní průvodce více informací
Kvalitní průvodce
, 46, s partnerem 2024-01-09
očekávané služby česky mluvícího průvodce více informací
očekávané služby česky mluvícího průvodce
, 58, s partnerem 2024-01-09
v podstatě obsáhl téměř max. za týden více informací
v podstatě obsáhl téměř max. za týden
, 32, s partnerem 2023-12-26
Zájezd byl velice skvěle organizovaný, vůbec o nic jsme se nemuseli starat a jen si užívat přítomnost na Srí Lance. více informací
, 41, s partnerem 2023-12-26
Jezdíme obvykle po vlastní ose, takže kdyby na Srí Lanku letěl přímý spoj z Prahy, o organizovaný bychom nezavadili a jeli na vlastní pěst, ale i s tím Čedokem to nebylo špatné, zajistili jste (...) více informací
Jezdíme obvykle po vlastní ose, takže kdyby na Srí Lanku letěl přímý spoj z Prahy, o organizovaný bychom nezavadili a jeli na vlastní pěst, ale i s tím Čedokem to nebylo špatné, zajistili jste excelentní průvodkyni.
4 / 6
, s rodinou 2023-12-26
Nebyli jsme upozorněni na změnu destinace hotelu u pláže, což považujeme za největší zklamání a jediné mínus zájezdu. Dovolenou jsme vybírali i kvůli plážím v oblasti Kulutara. více informací
, 46, s partnerem 2023-11-21
, s partnerem 2023-11-21
Více času v přírodě a národních parcích v jiných oblastech Srí Lanky více informací
Více času v přírodě a národních parcích v jiných oblastech Srí Lanky
, 52, se svými přáteli 2023-10-24
, s partnerem 2023-10-24
, se svými přáteli 2023-10-24
Občas více výkladů průvodců o historii či reáliích či dalších souvislostech navštívených míst. více informací
, 54, se svými přáteli 2023-10-24
Pokud možno více takových průvodců co jsme měli my poněvadž jsou to lidi kteří tuhle práci umí opravdu odvádět dobře a baví je to děkuji Dudek. více informací
Fakultativní výlety

V současné době není k dispozici

Zákaznická linka

1. Kompletní ceny — naše ceny neobsahují žádné skryté poplatky
  2. Rezervace online 24/7

Bezpečnost

Data v průběhu rezervace chráníme a šifrujeme pomocí certifikátu