phone pin mobile heart logo Flag of Belarus airplane
> >Výsledky vyhledávání> > >

Ahoj Madagaskar!

Výhody nabídky

  • Ubytování a plavba na katamaránu
  • Nejkrásnější místa na Madagaskaru 
  • Volný čas na koupání a opalování
  • Národní mořský park Tanikely

Ahoj Madagaskar! Kód: NOS2AHM

PLN
Itaka

Ahoj Madagaskar! Kód: NOS2AHM Madagaskar / Nosy Be

Popis nabídky

1. DEN: NOSY BE
Přílet na letiště Nosy Be. Transfer z letiště do přístavu. Nalodění na katamarán. Volný čas. Oběd a večeře na katamaránu.

2. DEN: NOSY BE - MOŘSKÝ PARK TANIKELY - BAIE DES RUSSES
Snídaně. Přesun do mořského národního parku TANIKELY (cca 1 hodina plavby). Zakotvení na hraně korálového útesu. Právě v tomto přírodním akváriu je možnost šnorchlování, možnost vydat se vstříc mořským želvám a rybám z Indického oceánu. Oběd na palubě, plavba směrem k historickému místu La Baie des Russes, cca. 4 hodiny plavby po moři. Toto ústí, jež bylo útočištěm námořníků po několik staletí, nabízí ideální kotviště na noc. Večeře a nocleh.

3. DEN: NOSY KALAKAJORO
Snídaně. Poté několikahodinový přesun s možností relaxu na palubě k neobydlenému ostrovu Kalakajaro. Čas na odpočinek, opalování a šnorchlování u korálového útesu, který je znám okouzlujícím podmořským životem a je oddělen stromy přesličníku. Večeře a nocleh.

4. DEN: NOSY ANTANY MORA
Snídaně. Plavba na NOSY ANTANY MORA, malý ostrov téměř celý pokrytý kokosovými palmami. Návštěva kokosové plantáže s ochutnávkou. Volný čas na odpočinek, koupání a opalování. Večeře a nocleh.

5. DEN: NOSY VALIHA
Snídaně. Plavba na NOSY VALIHA. Ostrov překypující rozmanitostí a bohatstvím podmořského světa. Čas na šnorchlování, opalování a procházku po ostrově okouzlujícího svou krajinou a atmosférou. Věčere, volný čas a nocleh.

6. DEN: BARAMAHAMAY
Snídaně. Plavba směrem k ústí řeky BARAMAHAMAY. Kotvení poblíž širokého ústí řeky obklopené divokou zvěří a mangrovými lesy. Vylodění, procházka mangrovými lesy, mezi zvuky dívoké zvěře a bezpočtu druhů ptactva. Návštěva vesnice a školy. Návrat na katamarán, večeře a nocleh.

7. DEN: NOSY IRANJA
Snídaně. Plavba k NOSY IRANJA, známý jako želví ostrov. Je to jeden z nejkrásnějších ostrovů Madagaskaru s nádhernou lagunou spojující obě části ostrova. Procházka k majáku kde z přilehlé vyhlídky je malebný výhled na lagunu s bílým pískem, tyrkysové vody oceánu a bujnou zeleň ostrova. Volný čas. Zpáteční cesta do NOSY BE. Večeře a nocleh.

8. DEN: NOSY BE
Snídaně. Transfer na letiště a odlet. Klienti, kteří mají zakoupený navazující pobyt jedou na letiště a poté mají transfer z letiště do vybraného hotelu.

7 nocí na jachtě  - 4 dvoulůžkové kajuty, každá kajuta má svoji koupelnou (WC, umyvadlo, sprcha) a také samostatný vchod; 2 malé skříňky v kabině: gauč, pohovka, stůl, kávovar, varná konvice; na palubě: sprcha (sladká voda), koupací plošina, nádrž na sladkou vodu, nádrž na teplou vodu.
stravování : plná penze 
transfer
letiště – přístav – letiště 
telefonická péče delegáta na Madagaskaru
sada ručníků a ložního prádla 
školení základních jachtařských dovedností

Cena nezahrnuje:
Poplatek za vízum cca 10 EUR/týden a cca 35 EUR/2 týdny.
Vízum možné zakoupit na letišti v Nosy Be.
Palivové a přístavní poplatky splatné na místě /u kapitána / cca 150 EUR
Minimální počet účastníků pro realizaci zájezdu je 8 osob.
Plavba je rekreační.
Posádka (kormidelník a steward - anglicky ) se stará o bezpečnost plavby a udržování jachtu v čistotě. 
Stanovená trasa se může změnit v důsledku povětrnostních podmínek.
Konečné rozhodnutí o opuštění přístavu a zvolené trase vždy činí kapitán s ohledem na bezpečnost účastníků.
Denní časy plavby jsou orientační.
Měli byste si vzít teplé a pohodlné sportovní oblečení a měkké boty s bílou podrážkou. Vybavení pro rybaření a šnorchlování na palubě: maska, šnorchl, ploutve.
Můžete si přinést i své vybavení.
Na palubě katamaránu není wi-fi.
Změna programu vyhrazena.


Informace o regionu

Madagaskar — Nosy Be

Mapa
Recenze
5,3 / 6
Celkové hodnocení
88%
klientů hodnotilo dobře nebo velmi dobře
  • 4.9
  • 5.6
  • 4.7
  • 5.2
88%
klientů hodnotilo dobře nebo velmi dobře

Zákazníci oceňují m. j.:

  • Prohlídka programu / trasa
  • Dobré jídlo
5 / 6
, 72, s partnerem 2023-11-29
Putovali jsme podél severozápadního pobřeží Madagaskaru a přilehlývh ostrovech. Nedostali jsme žádnou mapu, itinerář navštívených míst ani žádné informace o místní floře, fauně, lidech žijících (...) více informací
Putovali jsme podél severozápadního pobřeží Madagaskaru a přilehlývh ostrovech. Nedostali jsme žádnou mapu, itinerář navštívených míst ani žádné informace o místní floře, fauně, lidech žijících v těchto končinách.
  • 4
  • 6
  • 5
méně informací
5 / 6
, 63, s partnerem 2023-12-06
Zájezd byl pohodový. Pouze při zpáteční cestě nastaly problémy. Při mezipřistání v Mombase došlo k poruše letadla. Posádka neoznámila o jakou poruchu se jedná ani jak dlouho bude trvat její (...) více informací
Zájezd byl pohodový. Pouze při zpáteční cestě nastaly problémy. Při mezipřistání v Mombase došlo k poruše letadla. Posádka neoznámila o jakou poruchu se jedná ani jak dlouho bude trvat její odstranění. Nezajistila ani vodu po dobu čekání v tranzitu. Po 3 hodinách jsme nastoupili do letadla a nebylo ani oznámeno v kolik hodin přistaneme v Praze a o jakou poruchu se jednalo. Ahoj Madagaskar bylo ubytování na katamaranu, proto nelze kolonku pro hotel použít.
  • 5
  • 6
  • 5
méně informací
4 / 6
, 59, se svými přáteli 2023-11-08
Naprosto selhaly služby delegáta na místě. Loď byla stará, místo osmi regulérních míst, bylo pouze 7. Jeden člen zájezdu spal na palubě, místo na lůžku. Ztratili jsme celý jeden den dohadováním (...) více informací
Naprosto selhaly služby delegáta na místě. Loď byla stará, místo osmi regulérních míst, bylo pouze 7. Jeden člen zájezdu spal na palubě, místo na lůžku. Ztratili jsme celý jeden den dohadováním se kapitána lodi a cestovní kanceláře o tom, že nemá zaplaceno. Místo plavby a programu jsme strávili dva a půl dne ve špinavém přístavu. Sehnali jsme na zájezd 8 účastníků a všichni byli organizací velmi zklamáni. Nevěděli jsme co se děje, proč je kapitán naštvaný a proč nejedeme dle progranu. A delegát nebral telefon ani se neozýval zpět. Myslíme si, že by se tento zájezd měl nabízet max. pro 6 lidí, protože ani posádka lodi neměla kde spát. Největší problém je však komunikace delegáta na místě.
  • 4
  • 5
  • 6
méně informací
4 / 6
, 75, s partnerem 2023-11-01
Příprava ze strany Čedoku. Z podkladů je zřejmé, že pracovníci, kteří psali o katamaranu ho v životě neviděli. Naprosto zásadní chybou bylo, že 2 přední kajuty byly vyhovující, ale obě zadní (...) více informací
Příprava ze strany Čedoku. Z podkladů je zřejmé, že pracovníci, kteří psali o katamaranu ho v životě neviděli. Naprosto zásadní chybou bylo, že 2 přední kajuty byly vyhovující, ale obě zadní byly výrazně menší. Ubytování bylo zcela nesrovnatelné a to nepíši o tom, jaké tehnické problémy měli obyvatelé jedné ze zadních kajut Vodičkovi. Jistě Vám to napíši a popíší, jak se v kajutě nedalo spát. Dle mého názoru mají nárok na vrácení části peněz. Nehledě na to, že ve všech kajutách měla posádka své osobní věci, takže soukromí občas bylo narušováno. Pohádka o varné konvici, kávovaru , pohovce atd. je také vtipná. Prostě že Čedok připraví pro klienty tak špatné podklady je naprosto neslýchané. To ani za doby nejhlubšího socialismu nebylo predstavitelné. To je úpadek!! Na jachtě se stává , že jsou problémy s vodou zejména na toaletách. Známe to a loni jsme byli na Ahoj Zanzibar. Bylo to skvělé a vše fungovalo. Plná penze byla plná penze. Na Ahoj Madagaskar však byla na příděl pitná voda. 1 láhev (1,5 litru) na osobu a den. Kdo chtěl více, musel si vodu koupit od posádky. Teplota venku i v lodi okolo 3O C. Vedro i v noci. Madagaskar je v tropech!!!!! Na závěr jsme doplatili 33 Eur za vodu a i za tonik jsme zaplatili. Foto rozpisu mám v mobilu. Pasoví úředníci bez úplatků zřejmě nepracují. Pro nás nesmírně nepříjemné vydírání. Chyběla účast českého průvodce. Transfer byl také zajímavý. Jakási označená dáme Čedok nám řekla, abychom platili jen lidem označeným ČEDOK a v bílých košilích. Místní hlapci nám z rukou brali zavazadla a dožadovali se poplatku. Budiž, jiná země... Do auta přistoupil místní mladík , vybral od každého 100 Eur s tím, že dá příjmový doklad. Nedal, resp. dal, ale až v den odjezdu. Trochu pozdě, zejména, když kapitán nám řekl, že on peníze neviděl a vše platí ze svého. Byl fajn, byl v klidu. Byvalo by nám bylo příjemnější, kdybychom mu mohli ukázat doklad a nejen mu říci, že my jsme si své zaplatili. V té věci jsem se snažil spojit s delegátem Soukupem. Musel vědět, že mu volám na WhatsUp, protože nám jen datovou kartu. On však reagoval jen na telefonní číslo, které na datech nefunguje. Prostě mrtvý brouk, za polévku drahý, Nemluvil jsem s ním, zřejmě se kontaktu s klienty vyhýbá. Musel vědět, že mám půjčenou datovou kartu, protože nám ji svým způsobem zajistil onen člověk, který vybral 100 Eur. Za 15 Eur nám zaopatřil místní kartu. v Přepočtu je to ffa 60000,- Ariary. Karta však byla nabitá na 25000,- Ariary. To je slušný "vývar". Prpč takovou službu neumí zprostředkovat Čedok ??? Bez okrádání klientů???
  • 4
  • 3
  • 6
méně informací
6 / 6
, 67, s partnerem 2022-10-15
Český mluvící delegát. více informací
Český mluvící delegát.
  • 6
méně informací
2 / 6
, 26, s partnerem 2022-11-05
Informace, které nám byly podávány před cestou nebyly pravdivé. Samotný zážitek z cesty je úžasný a jedinou kaňku (VELKOU) na tom nechal ČEDOK, který poskytoval zavádějící informace a očekával (...) více informací
Informace, které nám byly podávány před cestou nebyly pravdivé. Samotný zážitek z cesty je úžasný a jedinou kaňku (VELKOU) na tom nechal ČEDOK, který poskytoval zavádějící informace a očekával bych více informací jak od delegátů po příjezdu, tak před odjezdem vzhledem ke specifiku zájezdu. př.: 1)ČEDOK ..."vybavení na šnorchlování na palubě" ... nikoli - realita: "za poplatek si můžete tady v maríně vybavení za POPLATEK zapůjčit 2) Č ... to samé s rybářským vybavením mohl jsem si toto vybavení vzít v poloprázdném zavazadle z domova kdyby bylo jasně popsáno v instrukcích 3) kokosová plantáž už na tom ostrově, který byl v itineráři není již tak asi 10let
  • 1
  • 2
  • 1
méně informací
6 / 6
, 43, s partnerem 2022-10-22
Žádný popis více informací
Žádný popis
  • 5
  • 4
  • 6
méně informací
5 / 6
, 53, s partnerem 2022-10-01
Žádný popis více informací
Žádný popis
  • 5
  • 5
  • 6
méně informací
Fakultativní výlety

V současné době není k dispozici

Zákaznická linka

  • callcenter.tel_pl
  • 296 184 910
  • pondělí–neděle: 8:00 - 21:00 / 7

Sdílet

Facebook

Proč s námi?

  1. Kompletní ceny — naše ceny neobsahují žádné skryté poplatky
  2. Rezervace online 24/7

Bezpečnost

Data v průběhu rezervace chráníme a šifrujeme pomocí certifikátu

arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter