Naše webové stránky používají k vylepšování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Rozumím

Lázně a relaxace v České republice 2016

Obsah




Co byste měli vědět o našich službách

Podmínky účasti na zájezdech a pobytech a vzájemná práva a povinnosti, vznikající mezi zákazníkem a naší cestovní kanceláří, stanoví „Všeobecné smluvní podmínky Čedoku a.s.", jejichž úplné znění naleznete na závěrečných stránkách tohoto katalogu. Jejich nedílnou součástí jsou další podmínky upravující rozsah a obsah našich služeb uvedené v násle-dující informaci. Prostudujte si, prosím, ještě před podáním přihlášky na zájezd jak Všeobecné podmínky, tak tyto níže uvedené doplňující informace, aby bylo dosaženo shody mezi naším a Vaším chápáním rozsahu a obsahu služeb.

Nástup na pobyt

Pokud není uvedeno jinak, nástup do ubytovacího zařízení je po 14,00 hod., pokoje se uvolňují podle příslušného hotelového řádu, zpravidla do 10,00 hod.

Ubytování

Pro Vaši spokojenost je nabídka ubyto-vacích kapacit v každém cíli cesty co nejpestřejší — od apartmánů až po luxusní hotely — tak, aby odpovídala Vašim představám a finančním možnostem. Vzhledem k tomu, že oficiální kategorie apartmánů a hotelů se mohou v jednotlivých zemích výrazně lišit, užívá Čedok pro hodnocení kvality služeb ubytovacích zařízení vlastní stupnici kvality služeb. Stupnice našeho mínění při hodnocení hotelů a apartmánů nemá žádnou souvislost s mezinárodním označováním hotelů hvězdičkami či apartmánů symbolem klíčů. Vyjadřuje pouze subjektivní názor Čedoku na kvalitu ubytování tak, jak se jeví z hlediska standardu požadavků středoevropského cestovatele. Upozorňujeme, že kvalita ubytování v apartmánech není totožná s hotelem. Například nelze očekávat, že apartmány označené třemi symboly Čedoku odpovídají svou úrovní tříhvězdičkovému hotelu. Kvalita služeb v apartmánech je nižší než v hotelích, což nachází své vyjádření v cenách zájezdů. U každého ubytovacího objektu je znázorněno naše mínění pomocí stupnice uvedené na této stránce.

Subjektivní hodnocení CK Čedok:

* velmi jednoduché ubytování s minimálním komfortem a jednoduchým rozsahem stravování

** jednoduché ubytování určené pro méně náročné turisty a jednoduchým rozsahem stravování

*** běžný turistický standard ubytovacích služeb

**** kvalitní ubytování, vyšší standard služeb

***** luxusní ubytování pro nejnáročnější

Přestože naši pracovníci při nákupu ubytovacích kapacit důkladně prohlédnou ubytovací objekty, v dané třídě apartmánů či hotelů vybírají to nejlepší a v katalogu je pravdivosti a přesnosti popisů ubytovacích objektů věnována obzvláštní péče, nemůže Čedok ovlivnit některé skutečnosti: ve výjimečném případě, ne vinou naší CK, může dojít k překnihování ubytovacího objektu. Zaručujeme, že náhradní ubytování Vám bude poskytnuto v ubytovacím objektu shodné, popřípadě vyšší kategorie. V případě obsazení dvoulůžkového pokoje jednou osobou se účtuje příplatek na jednolůžkový pokoj (příplatek na 1/1) případně cena za neobsazené lůžko (příplatek na 1 osobu v pokoji 1/2). V některých případech však musí být pokoj obsazen pouze plným počtem účastníků, o těchto případech podají informaci pracovníci cestovní kanceláře Čedok. Neobsazená přistýlka nebo neobsazené lůžko nemusí být v pokoji umístěno. Na pokoji může být ubytováno pouze tolik osob, kolik je maximální počet lůžek a přistýlek. Pevná lůžka se přednostně obsazují dospělými osobami. V případě vyššího počtu osob než je maximální počet lůžek a přistýlek nebo v případě většího počtu osob než je uvedeno na poukaze, může ubytovatel odmítnout účastníky ubytovat nebo může žádat finanční vyrovnání. Ve většině hotelů je možné si pronajmout hotelový trezor. Využijte této možnosti k úschově Vašich cestovních dokladů, peněz a cenností. V opačném případě Vám doporučujeme rozdělit uvedené věci a uschovávat je minimálně na třech místech. Předejdete tak případným nepříjemnostem spojených se ztrátou všech dokladů a finančních prostředků.

Stravování

Pokud není uvedeno jinak, stravování začíná večeří a končí u polopenze snídaní, u plné penze obědem.

U každého ubytovacího objektu naleznete informaci o možnostech stravování. Námi používané pojmy znamenají:

  • kontinentální snídaně – většinou opakující se nabídka – káva nebo čaj, chléb nebo pečivo, máslo, džem
  • kontinentální snídaně zesílená (rozšířená) – má rozsah kontinentální snídaně rozšířený o plátek sýru nebo salámu, popř. vejce
  • kontinentální bufet – rozšířená kontinentální snídaně podávaná zcela nebo částečně bufetovým způsobem
  • kontinentální večeře, polopenze – jde o večeři nebo polopenzi s obsluhou
  • bufetový způsob stravování nebo bufetová snídaně, večeře či polopenze – samoobslužný systém stravování s nabídkou studené i teplé kuchyně
  • švédské stoly – samoobslužný systém stravování s nabídkou pouze studené kuchyně

V některých případech může být způsob stravování kombinovaný. Např. předkrmy jsou nabízeny formou švédského stolu, hlavní jídlo s obsluhou. Tato skutečnost je obvykle v katalogu uvedena. Kvalita stravování (bohatost a pestrost) je většinou přímo úměrná kategorii zvoleného ubytovacího objektu. Naše CK nemůže ovlivnit případné opakování nabídky jídel (menu) při zakoupení dvou a více týdenních pobytů. Není-li uvedeno jinak, nápoje nejsou zahrnuty v ceně stravování.

Ceny služeb

Ceny uváděné v tomto katalogu jsou publikovány za osobu, není-li u konkrétního ceníku uvedeno jinak. Pokud není uvedeno jinak, v ceně pobytu je zahrnuto ubytování, stravování. Pokud není uvedeno jinak, v ceně pobytu není zahrnuta doprava do místa ubytování (účastníci si zajišťují sami), poplatky za služby čerpané v hotelu (sauna, bazén, fitcentrum apod.), poplatky za psa (účastníci hradí na místě), poplatky za parkovné (účastníci hradí na místě), místní poplatky (účastníci hradí na místě), pojištění (možno zakoupit fakultativně).

Dětská cena

Pro přiznání dětské ceny je rozhodující dovršení horní věkové hranice v den nástupu. Věkové hranice jsou uvedeny u všech pobytových míst y Ceníku. Děti mladší než stanovená věková hranice se mohou pobytu zúčastnit zdarma bez nároku na služby a pojištění, ale pouze v případě, že v pokoji již nejsou volná lůžka nebo přistýlky. Účast dítěte bez nároku na služby — tzv. infant — je nutné uvést při objednání pobytu. Dětská cena platí pro děti ubytované na pokoji alespoň s jednou dospělou osobou, tzn. že na pokoji nemohou být ubytovány pouze děti bez doprovodu dospělé osoby.

Dodatečná přání zákazníků

K doplňujícím nebo upřesňujícím požadavkům klienta na ubytování nebo dopravu, které klient uvádí při rezervaci zájezdu a objeví se pak v potvrzení rezervace nebo cestovní smlouvě Čedok přihlíží a dle svých možností se snaží klientům vyhovět. Tyto požadavky však nelze požadovat za předem potvrzené a netvoří součást závazku Čedoku vůči klientům. Některé požadavky, jako je třeba dětská postýlka akceptujeme pouze za příplatek.

Způsoby placení

Naše cestovní kancelář umožňuje úhradu služeb širokým spektrem platebních forem. Pokud jste si již vybrali Váš zájezd a nechcete ztrácet čas návštěvou naší pobočky, můžete si jej objednat na našich internetových stránkách www.cedok.cz a zaplatit svou platební kartou zabezpečenou platbou online přes naše internetové stránky, popřípadě bankovním převodem na naše účty, jejichž čísla Vám sdělíme při autorizaci objednávky. Pokud navštívíte osobně kteroukoli z našich kanceláří, můžete samozřejmě zaplatit v hotovosti nebo platební kartou. Přijímáme platební karty České spořitelny a dále všechny karty VISA, EUROCARD — Master-Card, AMERICAN EXPRESS, JCB CARDS, Diners Club International. Svou platbu, a to jak zálohu, tak i doplatek, můžete provést i bezhotovostně složenkou, kterou obdržíte v cestovní kanceláři, u které si rezervujete svou dovolenou, bankovním příkazem nebo šekem.
Bližší informace Vám podá každá cestovní kancelář nebo pracovník naší rezervační centrály. Specifickou formu úhrady tvoří hodnotové poukázky, které vydává Čedok samostatně nebo ve spolupráci se svými smluvními partnery. Podmínky úhrady těmito poukázkami jsou uvedeny přímo na každé poukázce. Poukázky nejsou směnitelné za finanční hotovost.

Důležité upozornění

při uzavírání smlouvy/cestovní smlouvy u obchodních zástupců Čedoku Obchodní zástupce Čedoku (autorizovaný prodejce) není Čedokem zmocněn, aby od zákazníka požadoval a vybíral 100% ceny služeb Čedoku či doplatek zakoupených služeb Čedoku. Pro doplatek ceny nebo 100% úhradu může zákazník použít některý z výše uvedených způsobů, přičemž bližší údaje a informace (účet, složenku) poskytne příslušný prodejce. Obchodní zástupce Čedoku má právo při uzavírání smlouvy/ cestovní smlouvy od zákazníka inkasovat pouze zálohu ve výši a lhůtách stanovených ve smluvních Podmínkách. Není však ani povinností zákazníka zálohu zakoupených služeb Čedoku hradit u obchodního zástupce. Zákazník má právo i při platbě zálohy využít některou z výše uvedených forem bezhotovostní platby nebo platit poštovní poukázkou přímo na bankovní účet Čedoku v době rezervace služeb tj. ještě před uzavřením vlastní smlouvy/cestovní smlouvy. K tomuto opatření Čedok přistoupil z důvodu posílení jistoty našich zákazníků, že jejich úspory budou včas a řádně použity k úhradě jimi zakoupených služeb.

Výhrada změny podmínek

Nabídku v tomto katalogu připravujeme se značným předstihem. V době mezi vydáním katalogu a realizací zájezdu nebo pobytu proto mohou nastat nové okolnosti, které mají vliv na podmínky realizace. Naše cestovní kancelář si proto vyhrazuje právo změnit údaje uvedené v tomto katalogu z technických, provozních nebo jiných důvodů, zejména rozsah a obsah služeb a dále i podmínky realizace účasti na zájezdu nebo pobytu. Čedok nezodpovídá za uzavření provozu některých restaurací, obchodů a dalších zařízení, které nejsou součástí ubytovacích zařízení a jejichž uzavření nemohl v době uzávěrky tohoto katalogu předvídat.