Hotel Swiss Bel Watu Jimbar
Výhody nabídky
- v centru střediska, zároveň pouhých cca 10 minut od pláže
- lehátka a slunečníky na pláži zdarma
- příjemně zařízené pokoje
Hotel Swiss Bel Watu Jimbar Kód: DPS2SWI
Sanur
Hotel se nachází v centru střediska Sanur, cca 20 km od letiště; mnoho restaurací, obchodů a zábavních podniků v okolí hotelu.
Veřejná písčitá pláž Sanur se nachází cca 10 min chůze od hotelu (cca 600 m); lehátka a slunečníky ve vyhrazené části pláže zdarma (1 slunečník + 2 lehátka/pokoj).
Vstupní hala, recepce, směnárna, restaurace, bar u bazénu, obchod se suvenýry, WiFi ve společných prostorách, bazén s lehátky a slunečníky zdarma.
Moderně vybavené pokoje Jacuzzi deluxe mají vlastní příslušenství (koupelna, fén, WC), klimatizaci, SAT/TV, přístup na internet, telefon, trezor, set na přípravu kávy/čaje, balkon a venkovní vířivku; za poplatek minibar.
Snídaně
Polopenze.
Plná penze.
Přehled časů a míst podávání jídel obdrží klienti při check-inu v hotelu.
Za poplatek wellness, masáže, fitness.
* Leteckou dopravu v turistické třídě včetně tax a poplatků
* Transfery v destinaci
* Počet nocí a stravování dle smlouvy o zájezdu
* 24/7 Služby česky hovořícího delegáta Čedoku na telefonu
* Pojištění dle zákona č. 159/1999 Sb.
Využití některých zařízení a aktivit může být zpoplatněno navíc. Některé služby jsou závislé na ročním období a na místních klimatických podmínkách.
Na místě může být splatná místní pobytová taxa. Hradí se na hotelu při příjezdu a její výše se může měnit dle aktuálních nařízení místních autorit.
Občané České republiky přijíždějící za účelem turistiky mohou žádat o vízum po vstupu do země (tzv. Visa on Arrival - VOA). O vízum však doporučujeme žádat elektronicky (e-VOA) již před cestou na webové stránce https://molina.imigrasi.go.id
Poplatek za vízum činí cca 35 USD / osoba.
Od 14. 2. 2024 se na Bali platí jednorázová místní taxa ve výši cca 10 USD / osoba. Její úhrada je aktuálně možná skrze aplikaci Love Bali App nebo stránky https://lovebali.baliprov.go.id/
Indonésie — Bali — Sanur
Zákazníci oceňují m. j.:
- Servis
- Dobré jídlo
- zajímavostí v blízkosti
Žádný popis
Žádný popis
Nejdříve ohodnotím dvě pozitivní věci a to jídlo a personál. Snídaně byly opravdu perfektní, včetně masa, rýže, těstovin - pro ty, co vstávají později perfektní brunch. Personál ochotný, se vším (...)
Nejdříve ohodnotím dvě pozitivní věci a to jídlo a personál. Snídaně byly opravdu perfektní, včetně masa, rýže, těstovin - pro ty, co vstávají později perfektní brunch. Personál ochotný, se vším hned pomůže - ale takoví jsou obecně lidé na Bali, takže těžko to připisovat pouze hotelu. Horší je to se zařízením hotelu - pokoje jsou opravdu staré, takže i přes čistotu byl prvotní dojem zklamáním. Naštěstí jsme měli pokoj jen na spaní. Zařízení bylo funkční a pitná voda byla nonstop dostupná na chodbě. Velké mínus pro hotel je "zdarma lehátka a osuška na pláži", tady je absurdní situace, kdy vám řeknou, že na celý (opravdu velký hotel) je dostupných 7! voucherů na den, tzn. kdo dřív přijde jde zadarmo na pláž (7 pokojů) a zbytek hotelu má smůlu. Další velké mínus je pro Čedok, který tento zájezd nějakým způsobem asi jen přeprodává a delegát je tedy jen dostupný na telefonu. K práci delegátky nemám co vytknout, byla vždy dostupná a ochotná pomoct. Stal se nám problém na hotelu a delegátka ho chtěla vyřešit s hotelem, ale bohužel ji hovor vždy vypadl a neměla se s nimi jak spojit. Toto si myslím, že by se v dnešní době nemělo stávat a Čedok by na tomto měl hodně zapracovat. Jinak by lidé měli počítat i s faunou na pokoji, sem tam se objeví šváb, mini mravenci a doufejme, že jen komáři, od kterých jsem měla každou noc pokousané nohy - personál vyměnil ložní prádlo, provedl úklid a natočil kousance (kapacita hotelu byla plná, takže nebyla možnost výměny pokoje).
Letecké společnosti skvělé. V Turkish Airlines se o cestující krásně starají, jídlo velmi chutné. Kladně hodnotím i velmi krátkou dobu na přestup mezi jednotlivými lety. Letiště na Bali - (...)
Letecké společnosti skvělé. V Turkish Airlines se o cestující krásně starají, jídlo velmi chutné. Kladně hodnotím i velmi krátkou dobu na přestup mezi jednotlivými lety. Letiště na Bali - trochu chaos. Po vyzvednutí kufrů se musí online vypsat dotazník. Na základě něho máte QR kód. S tím Vás pak už pustí do země. Tuhle info jsem se dopředu nikde nedocetla. Transfer na i z letiště bez problémů, jsou velice dochvilni. Cestovní kancelář uvádí - polopenze. Večeře byla buď výběrem z menu nebo bufet. Mě osobně tahle varinata nevadila, náročnější turista to může řešit. Výlet jsem měla zajištěn přes SeaPlaces již z ČR. Vše fungovalo, nemůžu si na nic stěžovat. Dovolená krásná, skvělé zážitky, moc milí lidé. Kdo ale neumí alespoň základy angličtiny má smůlu. Doporučuji.
Žádný popis
Žádný popis
Žádný popis
Žádný popis
Žádný popis
Žádný popis