Corendon Mangrove Beach Resort
Corendon Mangrove Beach Resort
Výhody nabídky
- luxusní hotel
- soukromá pláž
- ultra all inclusive
- aquapark
Corendon Mangrove Beach Resort Kód: CUR2COR
Hotel leží cca 600 m od centra Willemstadu a cca 10 km od letiště.
Soukromá pláž se nachází přímo u hotelu; lehátka, slunečníky a osušky zdarma. Plážový bar v rámci all inclusive.
Vstupní hala, recepce, hlavní restaurace, 4 á la carte restaurace, 6 barů, wifi zdarma v celém areálu hotelu, minimarket, butik, konferenční místnost, půjčovna aut a parkoviště.
4 bazény, aquapark, lehátka a slunečníky zdarma, posilovna a wellness centrum.
Moderně zařízené a klimatizované pokoje s balkonem mají koupelnu se sprchovým koutem,vysoušeč vlasů, SAT/TV, Wifi, kávovar, telefon, trezor a minibar.
Ultra all inclusive zahrnuje snídaně, obědy a večeře formou bufetu, lehké občerstvení během dne, nealko a alkoholické nápoje importované, i místní výroby. Možnost večeří v restauracích à la carte.
Plážový volejbal, stolní tenis, fitness, aerobik, dětské hřiště, animační programy.
Za poplatek wellness a vodní sporty na pláži.
* Leteckou dopravu v turistické třídě včetně tax a poplatků
* Transfery v destinaci
* Počet nocí a stravování dle smlouvy o zájezdu
* 24/7 Služby česky hovořícího delegáta Čedoku na telefonu
* Pojištění dle zákona č. 159/1999 Sb.
Na místě se platí povinná taxa 200 USD/pokoj/pobyt.
Curacao
Zákazníci oceňují m. j.:
- Poloha hotelu
- Pokoje standard
- Dobré jídlo
Poznámky/věci k zamyšlení: Příliš dlouhé čekání u přestupů v Amsterdamu (tam i zpět). Např. při cestě z dovolené letělo z Amsterdamu do Prahy jiné letadlo od spol. KLM, s níž jsme letěli, o (...)
Poznámky/věci k zamyšlení: Příliš dlouhé čekání u přestupů v Amsterdamu (tam i zpět). Např. při cestě z dovolené letělo z Amsterdamu do Prahy jiné letadlo od spol. KLM, s níž jsme letěli, o cca 4 hodiny dříve než to, které bylo od Vás "nasmlouváno". Bylo by vhodné u zájezdu na Curacao do pokynů uvést, že je potřeba vyplnit si jakousi imigrační/turistickou kartu online na příslušné webové adrese jejich turistické komory (či co to je za úřad). Vyhnul bych se pak vyplňování 3 karet na mobilním telefonu na letišti (bez toho nám nevydali letenky/místenky do letadla). Vím, že jste v pokynech měli informaci v duchu "sledujte pokyny na ministerstvu zahraničí", tam to možná je o té turistické kartě/registraci, ale kdo se kouká na stránky MZČR, nejede-li do nějaké "nebezpečné" destinace?
Snížené hodnocení je hlavně za služby v hotelu: - nebyla možnost regulovat klimatizací -jednu celou noc chladila a foukal studených vzduch, závada byla nahlášené do aplikace hotelu, k možnosti (...)
Snížené hodnocení je hlavně za služby v hotelu: - nebyla možnost regulovat klimatizací -jednu celou noc chladila a foukal studených vzduch, závada byla nahlášené do aplikace hotelu, k možnosti alespoň zvýšit teplotu bylo umožněno až následující den - téměř 20 h vkuse nešla elektřina na pokoji (opět přes noc), cca po 5 h byla zprovozněna alespoň klimatizace, závada byla nahlášena opět do aplikace, oprava provedena až v poledne druhý den - v jídelně nebylo možné opustit stůl, pokud si ho tam člověk odložil a šel si např. pro pití, protože se na jídlo sneslo okamžitě hejno holubů…. - ještě jedno doporučení - vybavit cestující elektronickým imigračním formulářem, bez kterého vás neodbavi a nepustí dál do země, popř umožnit jeho vyplnění v mobilu