RegioJet

    Hlavička
    Vozový park

    VOZOVÝ PARK

    RegioJet nasazuje na své dálkové spoje moderní klimatizované vozy pro rychlost až 200 km/hod. Většinou se jedná o upravené vozy, které byly zakoupeny od některého z předních západoevropských dopravců – například rakouských, německých či švýcarských drah.

    Cestovní kancelář Čedok využívá pro své klienty cestovní třídy Standard – v uspořádání kupé pro 6 cestujících s plným rozsahem palubních služeb. V některých případech jsou rezervace umístěny do vozů cestovní třídy Relax s velkoprostorovým uspořádáním a s plným rozsahem služeb.

    Při cestách do Chorvatska cestují klienti CK Čedok ve spacích vozech – v kupé s uspořádáním čtyř lůžek v kupé. I zde je zajištěn plný rozsah palubních služeb během cesty.

    Destinace

    DESTINACE

    Aktuálně cestují klienti cestovní kanceláře Čedok na palubách vlaků RegioJet na víkendové poznávací zájezdy do Vídně, Budapešti a také v rámci České republiky. V letní sezóně pak cestují nočními vlaky RegioJet do chorvatských destinací Rijeka a Ogulin s návazným přestupem na autobusové spoje do letních destinací na chorvatském pobřeží.

    Služby během cesty

    SLUŽBY BĚHEM CESTY

    Cestující mohou během cesty využít následujících služeb:

    • Zdarma připojení k internetu během cesty
    • Nabídka denního a dalšího tisku zdarma
    • Nabídka kávy a dalších nápojů zdarma
    • Nabídka občerstvení z palubního menu za atraktivní ceny
    • Možnost sledování audio a video programu prostřednictvím zábavního portálu
    • Možnost zapojení do elektrické sítě 230V

    Ve vlacích RegioJet probíhá obslužný servis přímo na místo. O obsluhu se stará palubní personál RegioJet, kdy obvykle 1 stevard se stará o obsluhu cestujících ve dvou vozech.


    Poznámka: rozsah palubního servisu může být ze strany dopravce z provozních důvodů upraven.


    Detailní rozsah služeb ve třídě standard je popsán v průvodci palubními službami

    Jízdenky a odbavení

    JÍZDENKY A ODBAVENÍ

    Ve vlacích RegioJet se cestující nemusí prokazovat jízdenkou. Stačí, pokud sedí na místě, kde má zajištěnou rezervaci. Personál vidí na svém elektronickém zařízení uspořádání vozu a rozesazení jednotlivých cestujících. Kontrola probíhá pouze u nároku na slevu (například prokázání věku cestujícího při využití zlevněné jízdenky).

    Součástí jízdenky je vždy rezervace konkrétního místa. Informace o místence a číslo jízdenky jsou cestujícím zasílány vždy 7 dní před cestou – a to v rámci dokumentů s dalším odbavením na zájezd.

    RegioJet

    Hlavička
    Vozový park

    VOZOVÝ PARK

    RegioJet nasazuje na své dálkové spoje moderní klimatizované vozy pro rychlost až 200 km/hod. Většinou se jedná o upravené vozy, které byly zakoupeny od některého z předních západoevropských dopravců – například rakouských, německých či švýcarských drah.

    Cestovní kancelář Čedok využívá pro své klienty cestovní třídy Standard – v uspořádání kupé pro 6 cestujících s plným rozsahem palubních služeb. V některých případech jsou rezervace umístěny do vozů cestovní třídy Relax s velkoprostorovým uspořádáním a s plným rozsahem služeb.

    Při cestách do Chorvatska cestují klienti CK Čedok ve spacích vozech – v kupé s uspořádáním čtyř lůžek v kupé. I zde je zajištěn plný rozsah palubních služeb během cesty.

    Destinace

    DESTINACE

    Aktuálně cestují klienti cestovní kanceláře Čedok na palubách vlaků RegioJet na víkendové poznávací zájezdy do Vídně, Budapešti a také v rámci České republiky. V letní sezóně pak cestují nočními vlaky RegioJet do chorvatských destinací Rijeka a Ogulin s návazným přestupem na autobusové spoje do letních destinací na chorvatském pobřeží.

    Služby během cesty

    SLUŽBY BĚHEM CESTY

    Cestující mohou během cesty využít následujících služeb:

    • Zdarma připojení k internetu během cesty
    • Nabídka denního a dalšího tisku zdarma
    • Nabídka kávy a dalších nápojů zdarma
    • Nabídka občerstvení z palubního menu za atraktivní ceny
    • Možnost sledování audio a video programu prostřednictvím zábavního portálu
    • Možnost zapojení do elektrické sítě 230V

    Ve vlacích RegioJet probíhá obslužný servis přímo na místo. O obsluhu se stará palubní personál RegioJet, kdy obvykle 1 stevard se stará o obsluhu cestujících ve dvou vozech.


    Poznámka: rozsah palubního servisu může být ze strany dopravce z provozních důvodů upraven.


    Detailní rozsah služeb ve třídě standard je popsán v průvodci palubními službami

    Jízdenky a odbavení

    JÍZDENKY A ODBAVENÍ

    Ve vlacích RegioJet se cestující nemusí prokazovat jízdenkou. Stačí, pokud sedí na místě, kde má zajištěnou rezervaci. Personál vidí na svém elektronickém zařízení uspořádání vozu a rozesazení jednotlivých cestujících. Kontrola probíhá pouze u nároku na slevu (například prokázání věku cestujícího při využití zlevněné jízdenky).

    Součástí jízdenky je vždy rezervace konkrétního místa. Informace o místence a číslo jízdenky jsou cestujícím zasílány vždy 7 dní před cestou – a to v rámci dokumentů s dalším odbavením na zájezd.