phone pin mobile heart logo Flag of Belarus airplane
>Často kladené otázky>

Smlouva o zájezdu

O jakoukoliv změnu Smlouvy o zájezdu (termín zájezdu, počet osob, jména cestujících, služby, storno apod.) je nutno požádat písemně mailem na adresu info@cedok.cz nebo osobně na kterékoliv naší pobočce. Změny může provádět pouze objednavatel zájezdu.

První zálohu budete platit při rezervaci zájezdu, stejně tak i většinu doplňkových služeb. O doplatku Vás bude informovat prodejce, podle aktuálních akčních obchodních podmínek.

Ano. Veškeré podrobné informace nejen o platbách, ale následně i potřebné dokumenty, získáte v aplikaci Můj Čedok. Registrovat se můžete na https://www.cedok.cz/klientska-zona/.

Nabízené doplňkové služby můžete objednat již při rezervaci zájezdu, případně později prostřednictvím našeho prodejce, přes call centrum, ale nově i v aplikaci Můj Čedok. S touto aplikací můžete následně provést i platbu vybraných služeb.
Nabídku doplňkových služeb najdete zde: https://www.cedok.cz/dalsi-sluzby/

Platbu můžete provést jak hotově přímo na pobočce, tak i bezhotovostně platební kartou či bankovním převodem. K úhradě zájezdu můžete také použít vouchery nebo poukazy vydané Čedokem. Samozřejmě lze uplatnit i kredity z různých benefitových programů od Vašeho zaměstnavatele a z fondů FKSP. Nově lze k platbě využít i platební bránu v aplikaci Můj Čedok.

arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter